1. joulukuuta 2008

Komia (Seinäjoen Kaupunkiseutu)



Asiakas: Revolver/ Place Marketing
Työ: www.komia.info
Projektin kesto VR:n osalta: Neljä viikkoa

Marraskuun alussa saimme Revolveriin jysäribriiffin: Seinäjoen yhdistyvän kaupunkiseudun markkinointi kaipaa nopeasti ydinideaa, jonka ympärille seuraavana vuonna kasvatetaan täysimittainen markkinointitulitus.

Päästämme ja näppäimistöstämme tuli ulos monsteri, jonka sisältä kasvaa Komia –palveluportaali. Ykkösvaiheen lanseerauksessa kysytään kuntalaisilta ja muilta immeisiltä: ”Mikä on parasta omassa asuinkunnassasi”. Vastauksen voi antaa videona tahi tekstinä verkkosivuilla, tai sen voi kertoa erillisessä Komia-studiossa, joka päivystää Seinäjoen kauneimmassa ostoskeskuksessa joulun viikonloput. Teimme siis kuntamarkkinointiin karsitun YouTuben.

Jahka saamme lanseerauksen vastaukset, käsittelemme ne, ja 2. vaihe alkaa vyörymään talven alkupäivinä. Eli kyseessä on piiiiitkä tie, jonka päässä seisoo uusi, 120 000 asukkaan kaupunkikeskus, ja heillä laaja, vilkkaassa käytössä oleva palveluportaali.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti