1) suunnittelemme monikanavaisia, kohdennettuja digitaalisia kampanjoita, joissa on aina Viidakkorumpu -ominaisuus (eli käytetään useita eri medioita samanaikaisesti, käyttäjätietokantoja hyväksikäyttäen ja koko ajan kampanjaa ”seuraten”)
2) teemme ja hallinnoimme laajoja verkkosivustoja oman Portalmaker – tuotteemme avulla (www.akeryards.com , www.mazda.fi , jne.)
3) suunnittelemme ja teemme omia palvelusivustoja (www.vinkkilä.fi ja www.mainoksiakiitos.fi tulevat loppuvuonna eläväksi)
4) suunnittelemme ja teemme yritysgrafiikkaa sekä mainontaa
Historiaan verrattuna nuo kohdennetut kampanjat ovat selkeästi nyt SE juttu. Peran kanssa turistiin, että tuo johtunee siitä että tuotemerkit, eli brändit ovat ”puuroutuneet eri medioihin ja keskinäisiin sotkuihin”, koska joka vaiheessa pitää olla mahdollisimman kustannustehokas (eli halpa). Tämä johtaa siihen että nyt pyritään erottumaan ”tavalla markkinoida”. Eli juuri nyt on coolia lähestyä ihmistä henkilökohtaisesti: ”Hyvä Johannes, oletko kyllästynyt vadelmapuuroosi aamuisin. Olepa hyvä ja klikkaa itsesi sivuille xxx. Sivuille sisään pääset syöttämällä koodin….jne. jne Muista myös kutsua mukaan parhaat kaverisi niin saat banaa…jne. jne.”
”lievän suuruuden alarajoilla”
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti