11. syyskuuta 2007

Miten heittää (taas) vessasta alas miljoonia euroja?

Helposti. Kun palvelu on tätä tasoa:

Soitin eräälle suurelle teleoperaattorille. Syy oli se, että tiloissamme olevan toisen yrityksen lankaliittymälasku tuli Viidakkorummun nimellä meille. Olen nyt samasta syystä soittanut heille jo kolme kertaa, että vaihtaisivat tuon laskun "omistajan". Jonotin tälläkin kertaa sen 32 minuuttia kunnes puhelimessa vastattiin ja reaktio/vastaus oli uskomattoman käsittämätön:

"Voin kyllä vaihtaa tuon omistajan seuraavaan laskuun, mutta siitä tulee 25 euron vaihtomaksu."

Siis he vaativat että sekoitan kirjanpitomme maksamalla toisen yrityksen laskun, ja sen päälle rokottavat meitä roimalla lisälaskulla (nimen vaihto järjestelmiinsä kestää varmaan 12 sekuntia)!!!

Voi niitä tahoja, jotka tätäkin yritystä koettavat markkinoida. Ja ajatelkaas montako samanlaista nyky-Suomesta löytyy? Ei se kuulkaas hirveästi auta markkinoida, jos palvelu on täysin luokatonta kautta linjan.

Maalaisjärkeä anyone?

Jari, VIIDAKKORUMPU
"lievän suuruuden alarajoilla"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti