13. lokakuuta 2010

Markkinointityö on pään kuumentamista/kuumentumista

Harvoin saan enää tehdä tai keksiä ns. isoja asioita, kuten esimerkiksi suurehkon firman markkinointi/ myynti/ verkkotoimintasuunnitelmaa 1-3 vuodeksi eteenpäin. Nyt olen taas saanut. Ja kuuppakello on ihan sekaisin (heräsin juuri 2,5 tunnin jälkeen klo 16.02).

Olen miettinyt 3-4 vuorokautta putkeen, ja sen jälkeen kirjoittanut, heittänyt virtuaalipartikkeleita ja muita virtuaaliroskiin, kirjoittanut ja kirjoittanut yön. Tänään heräsin klo 4.55, ja tiivistin ajattelun sekä kirjoitukset kuuteen Keynoteslideen. Sen jälkeen testasin aivoni nuorempaa Salmista vasten. Jessus että olenkin kaivannut kunnon aivoliikuntaa! Huomisaamuna testikumppanina nro. 2 on Satumaan multimediatsaari (you know when you know).

Laittaisin niin mielelläni luomani presentaation julki (jahka kisassa voitettu asiakas sen siunaa?), mutten raaski. Siihen meni liikaa synapseja. Ja jos asiakas ei sitä siunaakaan, God forbid, niin heitin kymmeniä tunteja yöpäivätyötä nurkkaan.

Tällaista, alalle tunkevat nuoret, on markkinointityö parhaimmillaan. Jos, ja toivon mukaan kun alamme edetä suunnitelmieni mukaan, saamme tehdä uudenlaista, verkkoon painottuvaa markkinointia pitkään samalle asiakkaalle. Jos se vielä toimii kuin häkä, tulospalkkio varmistaa, etten ajanut aivojani ylikuumaksi vaan huvin, mutta myös rahan vuoksi. Peukut.

Jari, VIIDAKKORUMPU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti