22. tammikuuta 2009

Komia-karaoke




Asiakas: Place Marketing/ Revolver
Työ: Komia-karaoke
Projektin kesto VR:n osalta: 3,8 päivää

Simon Cowell istuu vieläkin lempituolissaan miettien mikä meni vikaan, jahka näki toteuttamamme karaokepläjäyksen Matkamessuille 2009.

Lähes 150 uskaliasta vierasta kultakurkkua astui sisään Komia-studioon, ja vetäisi neljästä vaihtoehdosta suosikkinsa "narulle". Kaikkiaan 57 heistä antoi julkaisuluvan esitykselleen. Bongareille tiedoksi: joukossa lurittaa sekä hallitsevia että väistyviä tangokuninkaallisia.

Teknisistä syistä kaikista esityksistä leikattiin 30 sekunnin mittaiset pätkät, joita nyt pääset ihastelemaan klikkaamalla kuvaa. Täysikuu.

Jari, VIIDAKKORUMPU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti