Asiakas: Place Marketing/ Revolver
Työ: Komia-karaoke
Projektin kesto VR:n osalta: 3,8 päivää
Simon Cowell istuu vieläkin lempituolissaan miettien mikä meni vikaan, jahka näki toteuttamamme karaokepläjäyksen Matkamessuille 2009.
Lähes 150 uskaliasta vierasta kultakurkkua astui sisään Komia-studioon, ja vetäisi neljästä vaihtoehdosta suosikkinsa "narulle". Kaikkiaan 57 heistä antoi julkaisuluvan esitykselleen. Bongareille tiedoksi: joukossa lurittaa sekä hallitsevia että väistyviä tangokuninkaallisia.
Teknisistä syistä kaikista esityksistä leikattiin 30 sekunnin mittaiset pätkät, joita nyt pääset ihastelemaan klikkaamalla kuvaa. Täysikuu.
Jari, VIIDAKKORUMPU
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti