20. maaliskuuta 2009

YLE:llä riitti rohkeus hyödyntää oikeaa digiosaamista


Alamme vuotuinen selkääntaputtelukisa Grand One sai voittajansa eilen.

YLEn markkinoinnin ja Kuubin yhteistuotanto Satelliittifillarit voitti pääpalkinnon. Idea on hyvä ja sellainen, jota ei yksikään kaupallinen firma uskaltaisi ostaa, koska businessjumala eli vakuuttavuus kärsisi. Toteutuskin on riittävän suora ja rohkea. Nostamme Rummussa voittajille hattua!

Toivon sydämestäni, että nyt kaikki markkinointivastaavat yrityksissä ymmärtäisivät kysyä myös meiltä digijampoilta, millaisia kampanjoita voidaan tehdä vuonna 2009. Eli banneri ja kiva kamppis-sivusto on "so last season".

Jari, VIIDAKKORUMPU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti