22. toukokuuta 2009

Suomalainen palvelu


Kaikki tietävät että Suomesta ei enää saa palvelua kuin harvoilta pienemmiltä yrittäjiltä, mutta viime aikoina on alkanut ottamaan päähän, että ei oikein tiedä miten siihen suhtautuisi.

En jaksa kertoa niitä lukuisia yksityiskohtaisia tarinoita (koska teillä kaikilla lienee samanlaisia), mutta olen viimeksi joutunut DNA -nimisen operaattorin täydellisen välinpitämättömyyden ja tylyyden uhriksi.

Olemme Viidakkorummussa kokeilleet jokaista internetyhteyden tarjoajaa, mutta tämä viimeisin episodi vetää pohjat. Lyhyesti:

Meillä on ollut 12Mt:n yhteys käytössä nyt runsaan vuoden. Se on kyllä toiminut ihan ok, mutta se maksaa 75€/kk. Soitin neljä (!!) kuukautta sitten DNA:lle kyselläkseni nopeampaa yhteyttä. Selvisi ettei heillä edes ole tuotetta joka meillä on käytössä (!??!?!?). Tuplasti nopeampi yhteys, eli 24Mt:nen löytyy kuukausihintaan 40€ ja risat.

Eli....let me get this straight....

1) Meillä on asiakkaan tuote jota ei ole olemassa
2)
Olemme ainakin vuoden ajan maksaneet lähes tuplahinnan tuotteesta jota ei ole, verrattuna tuplasti nopeampaan yhteyteen

Olen nyt soittanut heille neljä kertaa (kahden viikon välein) ja selittänyt ongelman neljälle eri ihmiselle, joista jokainen on luvannut hoitaa asian. Lopputulos: Nada - ei mitään - nichts. Ei edes merkintää pyynnöistäni löydy.

Olen täysin sanaton.

P.S. Pistäkää meili, jos löydätte Bauhausista tai K-Raudasta työntekijän. Kuulin juuri, että joku oli sellaisen nähnyt.

Jari, VIIDAKKORUMPU

1 kommentti:

  1. Itse olen juuri tympääntynyt lopullisesti Elisan laskutussekoiluun ja olin aikeissa vaihtaa juurikin DNA:han... Taitaa mennä suunnitelmat uusiksi :-/

    VastaaPoista