9. helmikuuta 2010

Loma Turussa -sivusto lähtee Grand One -kisaan


Suunnittelimme ja toteutimme yhdessä Mainostoimisto Satumaan kanssa kesällä 2009 Turun matkailulle sivuston, jossa näkee alueen kaikki matkailukohteet helposti ja kauniilla tavalla. Nyt tuo työ lähtee Grand One -kisaan mukaan, koska se sai muikeat tulokset:

Tuloksia mitattiin Google Analyticsillä, Dagmarin mediaseurannalla sekä Turku Touringin yhteistyökumppaneiden tunnelmia kartoittamalla.

Uniikkeja kävijöitä sivusto tavoitti kampanja-aikana (kesä) yli 70 000 kappaletta ja kohdekuvia/kortteja katseltiin yli 500 000 kappaletta. Näinollen keskivertokävijä katsoi noin 8 korttia. Dagmarin raportin mukaan kampanja oli poikkeuksellisen onnistunut. Kun keskimääräinen klikkihinta matkailualan kampanjoissa on 2 €/klikki, LOMA TURUSSA -kampanjan vastaava hinta oli vain 0,8 €/klikki.

Turku Touringin saaman suoran palautteen perusteella yhteistyökumppanit olivat erittäin tyytyväisiä sivustoon ja vilkkaaseen matkailukesään, eli hyvien kvantitatiivisten tulosten lisäksi myös kvalitatiiviset tavoitteet saavutettiin.

Hyvä me.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti